Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015
potwierdzający stosowanie Systemu Zarządzania Jakością i spełniania wymagań PN-EN ISO 9001:2015
w drukarni
AXLO sp. z o.o.
Polityka Systemu Zarządzania Jakością, z dnia 03.01.2024 r.
Celem Polityki jest zapewnienie, że w prowadzeniu działalności priorytetem dla całej firmy AXLO Sp. z o.o. jest:
-
- Spełnianie obecnych i przyszłych wymagań Klientów.
Prezes uznaje wdrożony w Firmie System Zarządzania Jakością, zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015, za kluczowy element w działalności firmy AXLO Sp. z o.o. oraz zapewnia:
-
- Stosowanie udokumentowanego SZJ oraz ciągłe doskonalenie standardów wpływających na poprawę Jakości, zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2015;
-
- Spełnianie wymagań przepisów obowiązującego prawa i innych wymagań prawnych, do których spełniania Firma się zobowiązała;
-
- Propagowanie Polityki wśród podwykonawców oraz klientów AXLO Sp. z o.o.;
-
- Pełne zaangażowanie Prezesa Zarządu oraz pozostałego personelu na wszystkich szczeblach w realizację ustalonych celów jakościowych;
-
- Odpowiednie zarządzanie procesami, aby unikać ich negatywnego wpływu na ludzi i środowisko oraz zwiększać skuteczność i efektywność Firmy w osiąganiu celów;
-
- Zatrudnianie odpowiedniej kadry, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, w tym w zakresie Systemu Zarządzania Jakością;
-
- Wdrażanie nowych technologii i doskonalenie jakości usług zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów;
-
- Zapewnienie zasobów i środków na wdrożenie niniejszej Polityki SZJ;
-
- Zobowiązanie do konsultacji oraz współudziału pracowników i przedstawicieli pracowników;
-
- Realizację zakupów tylko u sprawdzonych dostawców.
Prezes Zarządu
Piotr Toczyński