Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015
potwierdzający stosowanie Systemu Zarządzania Jakością i spełniania wymagań PN-EN ISO 9001:2015 w drukarni
AXLO sp. z o.o.

Polityka Systemu Zarządzania Jakością, z dnia 03.01.2024 r.

Celem Polityki jest zapewnienie, że w prowadzeniu działalności priorytetem dla całej firmy AXLO Sp. z o.o. jest:

    • Spełnianie obecnych i przyszłych wymagań Klientów.

Prezes uznaje wdrożony w Firmie System Zarządzania Jakością, zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015, za kluczowy element w działalności firmy AXLO Sp. z o.o. oraz zapewnia:

    • Stosowanie udokumentowanego SZJ oraz ciągłe doskonalenie standardów wpływających na poprawę Jakości, zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2015;

    • Spełnianie wymagań przepisów obowiązującego prawa i innych wymagań prawnych, do których spełniania Firma się zobowiązała;

    • Propagowanie Polityki wśród podwykonawców oraz klientów AXLO Sp. z o.o.;

    • Pełne zaangażowanie Prezesa Zarządu oraz pozostałego personelu na wszystkich szczeblach w realizację ustalonych celów jakościowych;

    • Odpowiednie zarządzanie procesami, aby unikać ich negatywnego wpływu na ludzi i środowisko oraz zwiększać skuteczność i efektywność Firmy w osiąganiu celów;

    • Zatrudnianie odpowiedniej kadry, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje, w tym w zakresie Systemu Zarządzania Jakością;

    • Wdrażanie nowych technologii i doskonalenie jakości usług zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów;

    • Zapewnienie zasobów i środków na wdrożenie niniejszej Polityki SZJ;

    • Zobowiązanie do konsultacji oraz współudziału pracowników i przedstawicieli pracowników;

    • Realizację zakupów tylko u sprawdzonych dostawców.


Prezes Zarządu
Piotr Toczyński